1. Motiondesk
MOTIONDESK EUROPE Sp. z o. o.
Cybernetyki 19B/122
02-677 Warszawa
NIP: 5214076262
REGON: 529092372
Konto do płatności manualnych:
70 1090 2590 0000 0001 5925 7120
2. Motiondesk.pl
sklep prowadzony przez Motiondesk w języku polskim, zorganizowany jako sklep internetowy, utrzymywany przez Motiondesk w domenie motiondesk.pl, w ramach którego po spełnieniu warunków przewidzianych przez regulamin, użytkownicy otrzymują możliwość zawierania umów sprzedaży towarów.
W dalszej części regulaminu motiondesk.pl nazywana będzie również „sklepem” lub “serwisem”.
3. Użytkownik
osoba fizyczna posiadająca pełną zdalność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która korzysta lub zamierza korzystać z serwisu; podmiot, który spełnia warunki regulaminu, wyraził chęć korzystania z usług sklepu motiondesk.pl.
4. Sprzedawca, Oferent
Motiondesk
5. Kupujący, Oblat, Składający Zamówienie
Użytkownik, który w oparciu o czynności techniczne serwisu motiondesk.pl przyjął ofertę sprzedaży towaru lub złożył zamówienie wykonania określonej usługi.
6. Towar
rzecz, usługa lub prawo, które mogą być przedmiotem umowy, a wskazane w sklepie internetowym motiondesk.pl.
7. Oferta
skierowana przez Motiondesk, do wszystkich użytkowników serwisu motiondesk.pl, oferta zawarcia umowy sprzedaży określonego w niej towaru, za określoną cenę, regulowana treścią art. 66-70 kodeksu cywilnego. Oferta może zawierać dodatkowe postanowienia dotyczące przyszłej umowy, w szczególności dotyczące zasad płatności, zasad ponoszenia kosztów transportu towaru oraz terminu realizacji zamówienia.
8. Zamówienie
określony przez Kupującego sposób (parametry) wykonania usługi lub usług (np. cięcia, oklejania, nawiercania itp.) wskazanych przez Motiondesk towarów (np. blatów meblowych, biurek, stelaży itp.) składający się na treść zamówienia kierowanego przez Kupującego do Motiondesk. W zamówieniu po określeniu parametrów usługi przez Kupującego motiondesk.pl w sposób automatyczny zamieści dodatkowe informacje dotyczące przyszłej umowy, w szczególności dotyczące ceny sprzedaży (wysokości wynagrodzenia) zasad płatności, zasad ponoszenia kosztów transportu towaru oraz terminu realizacji zamówienia.
9. Sprzedaż, Zawarcie Umowy,
wynikająca z procedury przyjęcia oferty lub złożenia zamówienia przez Kupującego czynność prawna regulowana treścią art. 535- 581 kodeksu cywilnego, a w przypadku, gdy nabywcą jest konsument również treścią ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
10. Przyjęcie oferty
podjęte przez Kupującego czynności techniczne polegające na zaakceptowaniu treści oferty (jej przyjęciu), rodzące skutki w postaci zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedającym (Oferentem) i Kupującym (Oblatem).
Czynności techniczne prowadzące do przyjęcia oferty polegają na potwierdzeniu przez kupującego otrzymania oferty – „kliknięcie” na prawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, opcji „Złóż zamówienie”, w wyniku czego, na wskazany w formularzu – adres poczty elektronicznej – wysłana zostanie wiadomość e-mail, informująca Kupującego o dokonanym zamówieniu. Kupujący w odpowiedzi na otrzymaną wiadomość e-mail od motiondesk.pl będzie mógł złożyć dyspozycję anulowania zamówienia lub jego zmiany.
W wyjątkowych przypadkach – gdy brak informacji na temat dostępności produktu Kupujący otrzyma zwrotny e-mail z prośbą o oczekiwanie na ustalenie czy dany towar jest dostępny oraz jak będą kształtowały się koszty transportu. O ustaleniu ww. informacji motiondesk.pl niezwłocznie poinformuje Kupującego.
11. Złożenie zamówienia
podjęte przez Kupującego czynności techniczne polegające na zaakceptowaniu przez niego treści wygenerowanego zamówienia (powstałego w oparciu o określony przez Kupującego sposób wykonania usługi lub usług), rodzące skutki w postaci zawarcia umowy pomiędzy Motiondesk i Kupującym.
Czynności techniczne prowadzące do przyjęcia oferty polegają na potwierdzeniu złożenia zamówienia – poprzez „kliknięcie” na prawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, opcji „Zamawiam i płacę”, w wyniku czego, na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej – wysłana zostanie wiadomość e-mail, informująca Kupującego o dokonaniu przez niego określonego zamówienia. Kupujący w odpowiedzi na otrzymaną wiadomość e-mail od motiondesk.pl będzie mógł złożyć dyspozycję anulowania zamówienia lub jego zmiany. Istnieje możliwość złożenia zamówienia drogą telefoniczną lub mailową o czym mowa w treści niniejszego Regulaminu.
12. Koszyk
narzędzie systemowe ułatwiające Kupującemu dokonywanie zakupów w serwisie motiondesk.pl, umożliwiające gromadzenie wybranych ofert lub złożonych zamówień w jednym miejscu oraz podgląd wartości zakupów. Koszyk tworzony jest automatycznie w wyniku wybrania opcji „do koszyka” przynajmniej jednego towaru. Wybranie opcji „do koszyka” nie stanowi przyjęcia oferty ani potwierdzenia jej otrzymania i nie jest wiążące ani dla Kupującego ani dla Sprzedającego. Kupujący może w każdej chwili usunąć z koszyka każdą wybraną ofertę. W koszyku kupujący ma możliwość zweryfikowania treści Zamówienia tj. informacja wskazująca użytkownikowi jaka będzie treść umowy, zawartej w wyniku przyjęcia oferty. Zamówienie w szczególności wskazuje Kupującemu jakie są zasady i terminy płatności, zasady i koszty transportu towaru, oraz okresy realizacji zamówienia. Ponadto zamówienie może zawierać inne postanowienia. W zależności od rodzaju oferty, w Zamówieniu użytkownik może mieć prawo do ustalenia formy płatności oraz ustalenia zasad i kosztów transportu.
13. Regulamin
niniejszy Regulamin korzystania z serwisu Motiondesk.pl, znajdujący się pod adresem internetowym sklepu https://www.motiondesk.pl/regulamin
14. Administrator danych
Motiondesk
15. Polityka prywatności
Dokument dostępny na stronie internetowej motiondesk.pl pod adresem https://www.motiondesk.pl/polityka-prywatnosci